-
Objednání zboží
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Po odeslání objednávky bude zákazníkovi odesláno potvrzení o jejím přijetí. Zákazník může být rovněž kontaktován ohledně potvrzení objednávky telefonicky.
Vzhledem k tomu, že nabízíme obrovský sortiment zboží za úžasné ceny, může se stát, že Vámi objednaný artikl již nebude k dispozici. V takovém případě Vás budeme neprodleně informovat tak, aby jste si mohli vybrat alternativní produkt, nechat si poslat jen dostupné zboží či případně objednávku zrušit.
V případě, že objednávka byla učiněna zákazníkem, který si v minulosti nepřevzal objednané zboží, prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit, případně vyžadovat platbu za zboží předem.
-
Způsob platby
Aktuálně nabízíme platbu pouze dobírkou. To znamená, že za zboží zaplatíte při jeho převzetí.
-
Doprava a dodání zboží
Zboží je ve většině případů expedováno nejdéle do 10 pracovních dní. V případě, že by doba dodání měla překročit tuto lhůtu, bude zákazník neprodleně informován a dostane možnost objednávku bez jakýchkoliv sankcí zrušit.
Děláme vždy maximum pro to, aby Vám objednané zboží dorazilo co nejdříve. Většinou se podaří odeslat zboží za 5-7 pracovních dní. Doprava poté trvá u České pošty a PPL 1-2 pracovní dny.
K objednávce v rámci ČR bude přiúčtováno dopravné ve výši 110 Kč v případě využití přepravní služby PPL nebo 130 Kč v případě České pošty. Zboží je také možno vyzvednout osobně v našem skladu v Kladně. Tato možnost není zpoplatněna = je zdarma.
Při objednávce nad 1900 Kč za Vás veškeré náklady na dopravu hradíme my.
V případě dodání zboží na Slovensko je účtováno poštovné 250 Kč. Při objednávce nad 2500 Kč pak pouze 199 Kč.
-
Storno objednávky
Storno objednávky ze strany nakupujícího
Objednávku lze stornovat jak telefonicky, tak e-mailem, pokud nedošlo k expedici zboží. V případě, že bude objednávka stornována později, má prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s expedicí zboží. Stejný nárok vzniká i v případě, že si kupující řádně objednané zboží nepřebere.
Pokud se nám zásilka vrátí jako nepřevzatá, kupujícího o tom informujeme a pokud má o zboží stále zájem, bez jakýchkoliv vícenákladů mu ho pošleme znovu.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
V případě, že se zboží, které zákazník objednal v našem internetovém obchodě, přestane vyrábět či dodávat na český trh, objednávka bude stornována a zákazník bude neprodleně informován. Dále si vyhrazujeme právo stornovat objednávky, které v důsledku chyby systému obsahují zboží s nesprávnou cenou. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován telefonicky nebo e-mailem.
-
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od Kupní Smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od Kupní Smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musíte o svém odstoupení od Smlouvy informovat Prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem).
Pro odstoupení od Kupní Smlouvy může Kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím: Formulář - Odstoupení od kupní smlouvy
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Pokud odstoupíte od Smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od Smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od Smlouvy, zašlete zpět na adresu: SportFashion, Švýcarská 2436, 27201 Kladno. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Kupující, tedy zákazník, nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit.
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti za účelem obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu a vlastnosti za účelem obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti, mimo vnitřní prostory bytu/domu. (dále jen „Náhrada“).
Prodávající uplatní nárok na Náhradu u Kupujícího tak, že mu zašle od Kupujícího přijaté finanční prostředky za koupi zboží snížené o Náhradu.
Důrazně doporučujeme zejména vracet zboží včetně originálního obalu a visaček!
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
-
Výměna zboží
Pokud potřebujete vyměnit zboží z důvodu špatně zvolené velikosti, zboží nesmí být poškozeno, užíváno, musí být v originálním obalu a kompletní (vč. neodstřižených tagů).
První výměna je zcela zdarma. V případě dalších výměn je účtován poplatek ve výší 100 Kč.
-
Reklamace
Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění platí po dobu 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží Kupujícím nebo konečným uživatelem při prodeji.
Kupující je povinen při přebírání od dopravce překontrolovat neporušenost obalu zásilky a případné poškození neprodleně nahlásit.
Zjistí-li Kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží, na adresu operátora e-shopu - e-mail info@n-shop.cz. Adresa provozovny: SportFashion, Švýcarská 2436, 27201 Kladno.
Reklamace použitého zboží je možné uplatnit osobně na prodejně nebo zasláním na adresu naší provozovny: SportFashion Švýcarská 2436, 27201 Kladno, e-mail info@n-shop.cz.
Pro reklamace použitého zboží Kupující přiloží Formulář pro uplatnění reklamace (formulář naleznete zde), který by měl v zájmu urychlení reklamace obsahovat:
- datum dodání zboží
- název a číslo výrobku, a kupní cena (doklad o zakoupení, např. kopii paragonu, číslo objednávky, výjezd z terminálu, či udání přesného dne a místa nákupu, aby mohl být nákup ověřen)
- reklamované množství
- přesný popis závady a návrh na vyřízení reklamace
- kontaktní spojení (nejlépe tel.číslo či e-mail adresa)
- dresa zákazníka, na kterou má být vyřízená reklamace zaslána
Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 30 dní.
Zboží nelze reklamovat pokud bylo neodborně opravováno či používáno v rozporu s návodem.
Případné spory mezi zákazníkem a naším obchodem je možné řešit i mimosoudně přes Českou obchodní inspekci (www.coi.cz).
-
Ochrana osobních dat
Vyhrazujeme si právo předat vybraná osobní data nutná k úspěšnému doručení zásilky předat smluvnímu přepravci (Česká pošta, PPL).
Provozovatel internetového obchodu www.n-shop.cz se zavazuje, že data získaná od zákazníků neposkytne žádné další třetí osobě.
-
Odpovědnost za správnost údajů
Některé části obsahu na našich internetových stránkách jsou převzaty od smluvních partnerů. Z tohoto důvodu nemůže náš internetový obchod žádným způsobem zaručit, že se zde neobjeví žádné věcné, technické či tiskopisné chyby. www.n-shop.cz tudíž nenese odpovědnost za případné škody vzniklé na základě informací použitých na našich internetových stránkách.
-
Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodávajícím, provozovatelem tohoto eshopu, kterým je Ing. Marek Majer, IČ:87043084, DIČ:CZ7911180684 a kupujícím (zákazníkem).
Kupující je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami pro dodávky zboží ještě před objednáním zboží.
-
Jak z výše uvedených podmínek vyplývá, prodávající se vždy snaží dělat maximum pro spokojenost zákazníka a poskytuje nadstandardní služby i nad rámec zákona. (viz. Výměna zboží)